Bolomey Wijnimport Amsterdam

Ga naar Hoofdpagina »

Categorie navigatie:

U bent op dit moment op:

Wijnen retourneren
Wijnen die niet bevallen kunnen worden geretourneerd, het gaat dan uiteraard alleen om de ongeopende flessen. In overleg worden deze ofwel (op afspraak) teruggebracht of opgehaald, ofwel teruggestuurd. In dat laatste geval moet de afzender ervoor zorgen dat de wijn goed is verpakt en goed wordt verzonden. De eventuele verzendkosten van een retourzending zijn voor rekening van de afzender. Het teruggeven van wijn is mogelijk tot een maand na aankoop. Bolomey Wijnimport betaalt het volledige aankoopbedrag van de wijnen terug (inclusief eventuele verzendkosten). Wanneer een fles 'kurk' heeft kan deze altijd worden teruggegeven, in dat geval wordt ook de geopende fles vergoed. De 'teruggeefgarantie' geldt niet voor en primeur aangekochte wijnen.

Na ontvangst van het product heeft de consument een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgave van redenen de overeenkomst te ontbinden en het product te retourneren. Daarbij draagt de consument zelf de kosten van retourzending, met uitzondering van een terecht beroep op de "niet goed-geld terug" regeling. De aanbieder zal in geval van ontbinding, binnen 14 dagen na de ontvangstdatum van de retourzending de betaalde bedragen terugbetalen. Dit geldt uitsluitend voor niet aangebroken flessen. Deze terugbetaling zal met hetzelfde betaalmiddel zijn waarmee de klant heeft betaald.
 

Nieuwsbrief

Nieuwsbrief

Levering & garantie

Voor bestellingen tot € 175,- bedragen de verzendkosten € 7,50. Zelf ophalen in Amsterdam kan ook.

Garantie: wijn retour als deze niet bevalt − u krijgt uw geld terug.

Bekijk voor meer informatie de service-pagina.

Klik hier voor informatie over retourneren.